На цьому тижні пройшли виховні години у групах.
Класний керівник Лисків К.В. з групою 2ОВп-д занурилися у захопливий світ професій майбутнього!
Світ праці трансформується під впливом технологій, екології та даних. Які ж ключові висновки варто запам'ятати?
Професії майбутнього формуються під впливом технологічного прогресу, екологічних викликів та соціальних змін. Уже сьогодні видно, що штучний інтелект, біотехнології, кібербезпека, екологічні інновації та дистанційна освіта стають ключовими напрямами розвитку ринку праці.
Для того, щоб залишатися конкурентоспроможним, важливо розвивати гнучкі навички — критичне мислення, креативність, комунікацію, адаптивність — та водночас опановувати цифрову грамотність і технічні компетентності.
Отже, професії майбутнього потребують поєднання технологічних знань і людяності, адже саме людина, здатна мислити, аналізувати й співчувати, залишатиметься головною цінністю в будь-якому високотехнологічному світі.
Година спілкування «Роль памʼяті про Другу світову війну в сучасній Україні» проведена класним керівником Кравцовою В.М. 03.11.2025 у групі 3ТОРп-д.
Основна мета заходу:
- Переосмислення трагічного досвіду Другої світової війни крізь призму української національної пам'яті.
- Виявлення зв'язку між історичною боротьбою українців за свою державність та сучасною війною за незалежність.
- Вшанування пам'яті усіх, хто боровся та постраждав від нацизму і комунізму, незалежно від політичних прапорів, під якими вони діяли.
- Формування стійкого імунітету до маніпуляцій та міфів, успадкованих від радянської пропаганди.
Під час години спілкування, присутні обговорили
важливий перехід від нав'язаних десятиліттями радянських міфів до правдивого,
українського виміру цієї трагедії.
Було наголошено, що для українського народу війна
розпочалася у 1939 році та була боротьбою не лише проти нацизму, але й проти
комуністичного режиму, який спричинив мільйонні втрати та Голодомор.
Підкреслено внесок українців у перемогу над
нацизмом у лавах різних армій, а також боротьбу національно-визвольного руху за
українську державність.
Найбільш жвава дискусія розгорнулася навколо
питання, як пам'ять про події 80-річної давнини впливає на сьогодення.
Здобувачі освіти дійшли спільного висновку: героїзм
наших дідів і прадідів, які боролися за свою землю, є прямим джерелом сили та
стійкості для сучасних Захисників і Захисниць України. Пам'ять про Другу
світову війну формує розуміння ціни свободи і неминучості нашої перемоги
сьогодні.
Учасники тематичної гри послідовно виконували різноманітні завдання чотирьох турів: квіз-фактчекінг, практикум "Чистота Мови", міні-дебати, тест-ребус.
Учасники години
спілкування активно прийняли участь у проведенні тематичної гри, відповідали на
питання вікторини. Переможцем тематичної гри признано Жукова Максима. На
другому та третьому місцях розташувалися Віктория Кириченко та Павло Верзілов.
Вирішення питань
тематичної гри показали прагнення
здобувачів освіти продемонструвати свої знання та вміння з української мови; показали
значення мови як найважливішого засобу спілкування; спонукати до творчої праці;
розширювали знання про красу і
багатство української мови; розвивали у здобувачів освіти логічне
мислення, ініціативу, вміння орієнтуватися в різних ситуаціях.
Насамкінець,
учасники зустрічі наголосили, що українська мова –це не просто засіб спілкування. Це – наш головний
ідентифікатор, наша спадщина і наш стратегічний ресурс. Коли ви свідомо
обираєте українську мову у побуті, навчанні та професійній діяльності, ви не
просто дотримуєтеся Закону, ви особисто зміцнюєте незалежність нашої держави.
Бути гідним – це говорити українською, мислити українською і творити своє майбутнє в Україні!
Сліпецькою І.П. класним керівником групи 2ТОРп-д було проведено годину спілкування на тему «Медіаграмотність проти фейків».
Мета заходу — навчити здобувачів освіти ефективно
розпізнавати дезінформацію, пропаганду та свідомі маніпуляції у медіапросторі.
Під час заняття розглянули, що таке фейкові
новини, чому вони поширюються і як впливають на суспільну думку. Присутні
активно обговорювали приклади маніпуляцій, які вони щодня зустрічають у
соціальних мережах та новинних стрічках. Головним акцентом став практичний
блок, де учасники освоїли основні інструменти фактчекінгу.
Ми визначили п'ять ключових правил перевірки
інформації, які допоможуть не стати жертвою шахраїв чи ворожої пропаганди.
Зокрема, наголошувалося на необхідності перевіряти першоджерело, шукати
додаткові підтвердження у надійних ЗМІ та критично ставитися до емоційно
забарвлених заголовків. На завершення було проведено міні-змагання «Фейк чи правда», аналізуючи
підозрілі новини та викриваючи приховані маніпуляції.
Результатом години спілкування стало чітке розуміння того, що медіаграмотність — це не просто теоретичні знання, а практичний навик, який рятує від дезінформаційного впливу. Це важливий крок до формування свідомого та відповідального медіа споживання.






Немає коментарів:
Дописати коментар